Standuri display: ce sunt, unde se folosesc, criterii de calitate
20 Mar 2020

Standuri display: ce sunt, unde se folosesc, criterii de calitate

Comentarii: 0

Standurile sunt cea mai eficienta modalitate de a atrage atentia cumparatorilor in magazine. Cu cat este mai mare un magazin, cu atat mai dificil poate fi sa gasesti produsele preferate. Un stand indica precis localizarea produselor, aminteste cumparatorilor principalele avantaje ale produsului si ii tenteaza pe potentialii cumparatori sa incerce si altceva, fie un nou produs, fie o varianta imbunatatita a modelului preferat.

Ne ocupam de peste 10 ani de producerea de materiale publicitare si am invatat de la clientii nostri ca isi doresc ca standurile sa aiba urmatoarele caracteristici: un aspect deosebit, o structura solida, sa se asambleze simplu, sa se demonteze rapid si sa fie usor de transportat.

De aceea, atunci cand fabricam un nou stand, tinem seama de urmatorele:

1. Imagini de calitate

Suntem convinsi ca „o imagine face cat o mie de cuvinte”. Imaginile folosite de colegii nostri sunt intotdeauna prelucrate astfel incat sa fie perfect clare, indiferent cat de mult sau de putin spatiu acopera ori unde sunt plasate.

2. Stabilitate

Oricat de frumos e un stand, daca acesta nu sta asa cum a fost proiectat, e inutil, ba chiar poate cauza deteriorari ale produselor expuse. Avem grija sa construim standurile astfel incat sa aiba o baza solida, sa nu se darame la prima boare de vant ori atunci cand un client curios doreste sa-l examineze mai indeaproape.

3. Informatii esentiale

Cand oamenii trec pe langa un stand, sunt disponibile doar cateva secunde pentru a le atrage atentia, asa ca acestea trebuie folosite la maxim. Pe langa fotografiile de calitate, trebuie incluse si aceste informatii esentiale. Care sunt acestea? Ei bine, orice informatie lamureste cumparatorul de ce ar trebui sa-si doreasca produsul oferit. Cineva care n-a auzit vreodata de produsul respectiv, trebuie sa se lamureasca dintr-o singura privire. Si informatiile de contact sunt important sa fie afisate intr-un mod evident, pentru ca un cumparator prea grabit sa aiba ocazia sa va gaseasca ulterior simplu si rapid.

4. Elemente de grafica

Afacerea dumneavoastra are deja un logo cunoscut, cu o schema de culori familiara? Site-ul dumenavoastra respecta aceeasi paleta de culori? Noi va recomandam sa le folositi si pentru stand, deoarece cumparatorii va vor recunoaste mai usor. Cel mai bine ar fi sa folositi una sau doua culori, astfel incat clientilor sa le fie usor sa va recomande cunoscutilor, drept „produsul de la standul albastru” ori „persoana de la standul portocaliu”.

Pe langa culori, folositi unul sau doua tipuri de litere, care prezinta clar si coerent informatiile. Prea multe informatii cu litere de dimensiuni diferite tind sa distraga atentia cumparatorilor, ba chiar sa deranjeze. Orice alte simboluri adaugati, trebuie sa fie usor de inteles si sa completeze informatiile incluse deja.

5. Amplasare

Din moment ce standurile noastre vor indeplini toate conditiile de calitate de mai sus, ar fi si pacat sa nu fie amplasate acolo unde sa va aduca cele mai mari beneficii. Recomandarea noastra e ca, atunci cand plasati standul, continutul relevant sa fie la nivelul ochilor cumparatorilor. Acestia sa aiba acces la informatii si la produse confortabil si direct, fara sa fie nevoiti sa se dea mai in spate, sa vina prea aproape ori sa faca orice actiune care i-ar putea stanjeni.

Acestea sunt cele 5 criterii pe care le folosim pentru ca dumneavoastra, clientii nostrii, sa profitati la maxim de standurile comandate. Va invitam sa luati legatura cu noi si va vom prezenta cat de eficient pot promova standurile noastre produsele si serviciile pe care le oferiti.